simstokigamoa

Alla inlägg under juli 2011

Av Moa - 31 juli 2011 10:39

Jag kommer hitta på en ny historia som heter PartyPinglan och det handlar om en tjej som nyss fyllt 18 år och vill utforska livet som riktig vuxen.

Här är bilder på huvud karaktärena.   Här är hon. Hon älskar mode och killar så klart.

Hon tycker att hon är stans ända festprinsessa.

  Här är hennes mamma Karin hon älskar att baka kakor till sina söta barn när dom är hemma hos henne.   Och här är hennes syster Hanna som gillar mode men de är ibland hon tycker att mode skaparna är lite knäppa.   Och här är hennes pojkvän Fredrik och han älskar allt med sin flickvän.

men ibland när hon får sina utbrott är det inte längre roligt att vara hennes kille.

Här är färgguiden.

Johanna:Röd;)

Karin:Gul;)

Hanna:Lila;)

Fredrik:Grön.

Hoppas ni kommer gilla den!!!!!!!

//moa

Av Moa - 30 juli 2011 14:05

Jag är helt förelskad i en hund ras och de  är cavalier king charles jag vet att de inte är the sims 3 men ändå.

Jag ska göra min familj på the sims som jag kommer lägga ut på bloggen men dom kommer inte ha mitt efternamn för det vill jag ha hemligt.

Och när the sims 3 pets har kommit ut kan jag göra våra djur oxå.

Jag har 2 hundar och en fågel men den ena hunden som hette snobben var vi tvungna att avlida för han bet mig i läppen(I Miss You Snobben) De enda jag har kvar av honom är ett foto så varje gång jag känner mig ensam tittar jag på fotot han var världen sötaste vovve!!!!!!!

Men nu har jag ju min egen hund Ludde som jag kan glädjas åt

Snobben hade blivit dåligt uppfostrat i en källare utan mat och vatten nästan!!!

Här är bilder på mina sötnosar Ludde Och Snobben!!!!! Det här är lilla Ludde han älskar människor och vita tuggben(en sötis)  Vi har ingen bild på honom levande så jag tog detta fotot visst är han söt men nu vakar han över oss dag och natt!!!!!! I Miss You!!!!! Du är min    

Av Moa - 30 juli 2011 10:46

Här kommer ganska många bilder som jag tog igår.  Hon är på poolparty och värkar ha ganska kul.   Kan ni göra så här eller....   Kolla det ser ut som att de ska bli en pojke för när den är upp blir de en kille

Och när den är nere så är det en flicka.(hon fick faktisk en pojke men den magen och ner magen nästa gång blev de en tjej)

  Nu kommer tjejen. I andra gravitationen(stavning) Hon här är 2 barns mamma och småbarns mamma.

Frida är en bebis och Fredrik är småbarn. Men hon har haft väldigt jobbigt i sitt liv.

Hon  var ihop med en kille vid namn benjamin och dom fick Fredrik men Johanna(som hon här heter) Var otrogen med en arbetskamrat som hette Juliet. Men Johanna gjorde slut med Juliet för hon var bara ute efter alla pengar.

Men Johanna hittade en ny man som hette Majlo och dom fick en flicka som då fick heta Frida men Majlo Dog Av En HjärtAttack.

//moa 

Av Moa - 28 juli 2011 10:31

Tävlingen är avslutat för ingen har anmält sig(trist)Ska baka kladdkaka och spela sims 3 De är 21 dagar innan jag fyller år!!!!

Längtar oxå till the sims stadsliv och the sims 3 pets.......

//moa

Av Moa - 26 juli 2011 18:10

Hej jag gör om Sunset Valley Och här är ett hus steg för steg.   Börja med Grunden.  Gör väggar.   Ta bort grunden på sidan.   Lägg dit altan golv istället.   En dörr och en trappa.   Fixa lite med utom hus möbler.(har inte utomhuslyx)   En våning till och lägg till tak.   Tak färg och färg på väggarna.   Trappor,Dörr och fönster.   Väggar där inne.   och där uppe. Golv.    på andra våningen oxå. Sätt på tapeter och en trappa.   Nu till de roliga. Köket.   Matsal.  Tv Rum.   Badrum.   BarnRummet.   Föräldranas Sovrum..   Jobb rum.  Hoppas du gillar det Om du vill kan jag lägga ut de på http://thesims3.com

Av Moa - 26 juli 2011 13:50

Vad heter Du:Moa

Vad Är Ditt Efternamn:Hemligt

Ålder:11 Snart

Gillar att:Sjunga och spela the sims 3

Gillar Inte:Mobbare,Lakris.

Bästa Kompis:Wilma M(hennes blogg finns i länkat)Wilma S,Paty

När Är Du Född:00-08-18

Är Du Kär Just Nu:Nej

Favorit KillLag i fotboll:FC Barcelona

Favorit TjejLag i fotboll:Sverige

Favorit Blogg:SimsTips(tove)nniicolle(nicole)

Bor:Hylte

Favorit Butik:HM,Ellos,Nelly

Intressen:The sims 3 och 2,Hundar.

Vem Vill Du Hylla:Micheal Jacksson

Motto:Va Dig Själv.

//moa


Av Moa - 26 juli 2011 12:23

OM NI SKA VARA MED I FULASTE SIM TÄVLINGEN ANMÄL ER INNAN TORSDAG MEN EFTER TORSDAG SÅ HAR NI FRAM TILL MÅNDAG NÄSTA VECKA ATT GÖRA SIMMEN.

MEN NÄR JAG UT SE EN VINNARE MÅSTE NI SÄTTA PÅ (TILLÅT KOPIERING I ER BLOGG BARA FÖR ATT JAG SKA VISA BILDERNA I BLOGGEN....

HAR INGEN ANMÄLT SIG INNAN TORSDAG ÄR TÄVLINGEN AUTOMATISKT INSTÄLLT

OCH DE ÄR JU TRÅKIGT....

SÅ SNÄLLA ANMÄL ER I EN KOMMENTAR.......

LITE BILDER OXÅ...  PIECE(HEHE) KILLEN HAR GÅTT I SKOLAN FÖR FRED OCH KÄRLEK.   HON HAMLADE LITE FEL SER DET UT SOM....   AJ MIN RYGG OCH SÅ ÄR MAN GRAVID OXÅ(SORRY BEBISEN)   LET´S DANCE KOLLA MIN DANS STIL...

//MOA

Av Moa - 24 juli 2011 13:18

Hej alla håller på att installera (stavning) mitt sims igen för de krånglade för mig jag fick inte bort kläderna som jag har laddat ner ifrån http://annamariasims3.net

Eller All About Styles.

Men Oxå de här med uppdateringarna Min världskapande grej funkar inte på grund av de så jag måste göra de...

Sorry  

Men Kommer nog bara ladda ner grejer ifrån http://thesims3.com nu....

Men Ett meddelande till simstips Allså de här håret du har i din presendasion(stavning) Jag vill ha denn men min mamma o pappa säger att jag inte får köpa simpoints så om de går ladda upp de i din studio på http://thesims3.com

Please Please  Så är du snäll lämna en kommentar om du vill....

//moa

Vinnaren i min senaste

 

Kommentaren är viktig!!!!!

  Din kommentar är jätte viktig för att bloggen ska funka. 

Så va snäll och lämna en kommentar hos mig.  

Min bloggs årsdag.

BlogLovin

 

Min Excange sida

Här är min Excange sida.

Skicka en vänförfrågning om du vill.

HÄR

Innan du frågar.

1:Sök i sökrutan.

2:Gör ingen reklam för din blogg eller en tävling(länkbyte är ok)

3:Ställ bara frågor i frågerutan.

4:Endast  samma fråga en gång!

5:FRÅGA PÅ JAG ÄLSKAR FRÅGOR!!!!

//moa

Fråga mig

13 besvarade frågor

Presentation


Tjena Kolla Min Blogg.
Kommentera,Fråga,Eller skriv gästboken eller nått!!!!

Omröstning

Gillar du bloggens nya stil?
 Ja
 Nej
 Lite

Besök Bloggar!!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Puss på dig för du besökte min blogg

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBoken

Ladda gärna ner ifrån min studeo.

        Ladda gärna ner!!!!  


Ovido - Quiz & Flashcards