simstokigamoa

Alla inlägg under augusti 2011

Av Moa - 30 augusti 2011 16:26

Tack Linn För Din Fråga.

Länken Kommer HÄR

Och En Bild På Gubben. //moa 

Av Moa - 30 augusti 2011 15:28

                                                 Alla Hår Jag

                                                  

      Fick:) FOTOBOMB!                    Klicka På Bilderna För Att Få Dom Större. 

                                   Alla Toppar Jag Fick:)                                        

                                          Alla Byxor Jag Fick:)                                         Blev Lite Fel Där(hehe).

                                           Alla Heldresser Jag Fick:)                        

                                              Alla Skor Jag Fick;)                                          

                                                 Assesoarer;)        

Tog Bara Foto På Det Som Syndes!!!!

//moa

Av Moa - 29 augusti 2011 13:34

Hej!

Ska Radera Alla Familjer Och Kläder Och Hår,Hus Och Möbler.

Ska Visa Exakt Allt Jag Laddar Ner Så Mer Med Den Här Familjen Som Röker Kommer Inte Mer.

Hatar Rökare(ta Inte Illa Upp)!!!!

Jaja Kommer Visa Det Senare.

//moa

P.S: Sista Bilden På RökFamiljen.  

Av Moa - 28 augusti 2011 11:14

Har Gjort Miley Cyrus I Skapa Sim Hade Tråkigt Så Jag Gjorde Bara En Sim Men Så Liknade Det Miley Så Hon Fick Heta Det.   Miley Ray Cyrus.  VardagsKläder.   FinKläder. Pyjamas.    IdrottsKläder.  BadKläder.

Egenskaper:

Virutos(stavning)

Modig

Tursam

Sinne För Humor.

Senare får ni se vad som har hänt i den familjen Jag gjorde igår.

//moa

Av Moa - 27 augusti 2011 15:05

Bilder ifrån min nya familj jag spelar.  Båda Röker så Rödhåriga Tjejen Är Ungdom Och blondinen är tonåring.   Hon Dricker oxå.   Hon tror hon är cool.   Mamman Röker oxå.   Pappan Med.   Nu Drar Hon In den Giftiga Röken.   Uhhhh Äkligt. Stackas Flicka!!!

//moa

Av Moa - 27 augusti 2011 10:33

  Gillar denna bilder starkt!   Denna oxå.   Detta är barnens Mormor.

//moa

Av Moa - 25 augusti 2011 06:39

Hej idag så ska vi på slöjd det är JÄTTE tråkgt also jag har syslöjd.

Men här kommer en video på hur man bygger ett stort hus och lite fusk koder.

Motherlode:50 000kr

Kaching:1000kr

MoveObjects On:Flytta Alla Saker Var Som Helst.

TestingCheatsEnabled True:Håll in shift och tryck på brevlådan.

Buydebug:I Köpläget Finns det en sak som man kan sotera alla saker i och där finns ett frågetecken tryck på det och du har övriga prylar.(måste skriva testingcheatsenabled true först!)

Ja det var allt för mig.

                                SEE YOU LATER!
                                           

Vinnaren i min senaste

 

Kommentaren är viktig!!!!!

  Din kommentar är jätte viktig för att bloggen ska funka. 

Så va snäll och lämna en kommentar hos mig.  

Min bloggs årsdag.

BlogLovin

 

Min Excange sida

Här är min Excange sida.

Skicka en vänförfrågning om du vill.

HÄR

Innan du frågar.

1:Sök i sökrutan.

2:Gör ingen reklam för din blogg eller en tävling(länkbyte är ok)

3:Ställ bara frågor i frågerutan.

4:Endast  samma fråga en gång!

5:FRÅGA PÅ JAG ÄLSKAR FRÅGOR!!!!

//moa

Fråga mig

13 besvarade frågor

Presentation


Tjena Kolla Min Blogg.
Kommentera,Fråga,Eller skriv gästboken eller nått!!!!

Omröstning

Gillar du bloggens nya stil?
 Ja
 Nej
 Lite

Besök Bloggar!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Puss på dig för du besökte min blogg

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBoken

Ladda gärna ner ifrån min studeo.

        Ladda gärna ner!!!!  


Ovido - Quiz & Flashcards