simstokigamoa

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Moa - 9 augusti 2011 14:05

Jag har tänkt lite och historien partypinglan kommer inte komma mer för att spelet stänger av sig när jag spelar i den världen eller så hänger det sig. Så jag ska försöka hitta på en ny historia kanske om en tjej som lever som man gjorde för i tiden eller nån super snygg tjej med snyggt hus eller nått kommer på nått iallafall.

Jag kommer skriva alla delana samma dag men det kommer olika dagar som tidsinställda inlägg så man slipper skriva varje dag den kommer ut.



                                  See Yaa!!!!!!!

Av Moa - 9 augusti 2011 11:43

  Det här är mamman Linda   Pappan Daniel Naomi..    Och Nemo

Av Moa - 9 augusti 2011 08:30

Hade 22 besökare igår och fem av dom lämnade en kommentar tack så mycket!!!!!!!!!

Rekordet är 22 men kan ju höjas med er hjälp.

 Har varit hos tandläkaren.

Hatar att gå dit also jag hatar det luketen och rummet.

Ska spela sims 3 och göra en ny familj där det kommer finnas:

Mamma:Linda

Pappa:Daniel

Dotter:Naomi

Son:Nemo

Kommer nog visa familjen på bloggen.


                                            SE YAA

Ps:kom ihåg och lämna en kommentar:::::

Vinnaren i min senaste

 

Kommentaren är viktig!!!!!

  Din kommentar är jätte viktig för att bloggen ska funka. 

Så va snäll och lämna en kommentar hos mig.  

Min bloggs årsdag.

BlogLovin

 

Min Excange sida

Här är min Excange sida.

Skicka en vänförfrågning om du vill.

HÄR

Innan du frågar.

1:Sök i sökrutan.

2:Gör ingen reklam för din blogg eller en tävling(länkbyte är ok)

3:Ställ bara frågor i frågerutan.

4:Endast  samma fråga en gång!

5:FRÅGA PÅ JAG ÄLSKAR FRÅGOR!!!!

//moa

Fråga mig

13 besvarade frågor

Presentation


Tjena Kolla Min Blogg.
Kommentera,Fråga,Eller skriv gästboken eller nått!!!!

Omröstning

Gillar du bloggens nya stil?
 Ja
 Nej
 Lite

Besök Bloggar!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Puss på dig för du besökte min blogg

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBoken

Ladda gärna ner ifrån min studeo.

        Ladda gärna ner!!!!  


Ovido - Quiz & Flashcards