simstokigamoa

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Moa - 5 augusti 2011 12:30

  -Jag älskar dig jätte mycket!!!!

-Och jag dig.

-Jag längtar jätte mycket till bröllopet.

-Det gör jag oxå men innan dess måste vi hitta rätt ställe och rätt klänning till dig.

  "Godnatt älskling" Städat och klart ska kanske sova nu.    Dagen efter.

-God morgon! Har du sovit gott?

-Såklart ha jag det.

Vad dömde du om?

-Vårt bröllop och hur fantastisk det kommer bli.

-Hallå  Hanna hur mår du?

-Jag mår superbra du då?

-Jätte bra. Om det är ok så kommer jag till dig lite senare.

-Du är alltid välkommen!!!

-Tack.



"Kanske ska jag kolla på nyheterna och vad som har hänt"    En Bomb Har Exploderat I Norge Och Dom Har räknat Alla Döda Dom Har Hittat.   "Fy va hemsk vem skulle göra nått sånt" Min son var i närheten och han blev riktigt skadad och ligger på sjukhus med farliga skador.  Har du hört de som har hänt i Norge visst är de hemsk.

Vem skulle vilja döda helt normala människor som inte har gjort ett dugg mot honom.

Hoppas dom hittat honom.    Hej lilla du kan ni sluta lämna tidningar på vår tomt?

Ja bara om ni avbokar ifrån din telefon.

Ska göra det. Hejdå.

"Varför inte kanske finns nått roligt i tidningen idag"  Oj familjen Olsson har fött sitt sjunde barn! Skulle själv aldrig vilja ha så många barn.  "Undra vad Fredrik gör?"     HEJ DÅ FREDRIK SES OM NÅN TIMME ELLER SÅ!!!!!!!!  Hej Hanna jag har jätte mycket att säga!!!

Bara prata på jag har jätte mycket tid.

Jag och fredrik är förlovade och gifter oss nästa sommar. Jag tror jag är gravid för jag har spytt i 4 dagar.

Oj om du är gravid kommer du ha kvar barnet?

Såklart om de blir en tjej  så kommer hon växa upp och bli som mig!!

Hehe tror du Fredrik vill det?


Ja det tror jag.

  "Undra vad jag ska säga till fredrik om att jag är gravid?"

Denna delen påminner om den katastofen i norge!!!

//moa

Vinnaren i min senaste

 

Kommentaren är viktig!!!!!

  Din kommentar är jätte viktig för att bloggen ska funka. 

Så va snäll och lämna en kommentar hos mig.  

Min bloggs årsdag.

BlogLovin

 

Min Excange sida

Här är min Excange sida.

Skicka en vänförfrågning om du vill.

HÄR

Innan du frågar.

1:Sök i sökrutan.

2:Gör ingen reklam för din blogg eller en tävling(länkbyte är ok)

3:Ställ bara frågor i frågerutan.

4:Endast  samma fråga en gång!

5:FRÅGA PÅ JAG ÄLSKAR FRÅGOR!!!!

//moa

Fråga mig

13 besvarade frågor

Presentation


Tjena Kolla Min Blogg.
Kommentera,Fråga,Eller skriv gästboken eller nått!!!!

Omröstning

Gillar du bloggens nya stil?
 Ja
 Nej
 Lite

Besök Bloggar!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Puss på dig för du besökte min blogg

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBoken

Ladda gärna ner ifrån min studeo.

        Ladda gärna ner!!!!  


Ovido - Quiz & Flashcards