simstokigamoa

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Moa - 8 augusti 2011 18:32

Tack för alla fina kommentarer jag har fått!!!!

I omröstningen så var de en som hade röstat på dålig och jag vill veta varför lämna en kommentar den som gjorde de och varför du tycker min blogg är dålig.

 

Av Moa - 8 augusti 2011 13:14

Kom igen och kommentera och fråga allt är ju tillåtet i denna bloggen men elaka kommentarer tar jag ju bort men våga kommentera det gör inget om ni har problem med en sak bara fråga vad du vill om jag vet hur jag ska lösa din fråga gör jag ett inlägg om de jag bloggar bara för att ni vill läsa det jag har många besökare men kommentarer och frågor blir det typ aldrig jag blir super glad om ni kommenterar eller fråga eller skriver i gästboken lämna en kommentar så jag vet vem jag ska vara glad på för den läser min blogg.Så snälla lämna en kommentar eller fråga till mig för ja blir så himla glad.

Här kommer dagens sims 3 bilder och en video    Den här skylten hittar man bakom en vetenskapsgubbes hus han har en dotter som heter Blair. I sunset Valley.  Ett balfoto på min simgubbe som är vuxen nu och har 3 barn.

 

Av Moa - 8 augusti 2011 10:57


  Åhh vad gott blommorna luktar. samma lukt som min första blomma jag fick av fredrik.   Men jag kan ju inte stå här hela dagen måste hitta på nått annat som kolla på tv. Hej Johanna var har du varit?

Hos min syster sa inte jag de innan jag gick?

Jag vet inte men jag hörde inte dig.

Inte jag som skrek så högt jag tror att Fru Svensson hörde mig och hon bor en gata här ifrån.

Hehe Jag börjar visst bli döv.    Nej nu slutar vi prata och kollar på tv istället! Jag längtar till vårt bröllop nästa sommar!!!

Jag med men det är en sak jag måste säga till dig.

Vadå för nått?

Johanna väntar en stund för att samla mod.

Jag.....jag är gravid.    Men din åsna vi skulle inte ha barn alls.

Men är det mitt fel att det blev så här eller?

Ja det är det du förstår att vi är för unga och hade planderat ett liv utan barn!!!!

Fredrik man kan inte planera sitt liv. Min mamma hade planerat att hon skulle ha ett barn som skulle heta Nemo och nu har hon 2 döttrar.

Du vet du vad.

Det är slut mellan oss.

Nej fredrik men bröllopet då och så har jag redan bokat en Möhippa och två veckor.

Ställ in inte vet jag.

Idiot also men vem behöver honom.  Nej nu mår jag så illa igen är det pågrund av att jag är gravid.    TOALETT!!!!!!!! "Åhh jag hatar mitt liv just nu"



        NU KOMMER BARA HISTORIEN EN GÅNG I VECKAN OCH DET BLIR INTE MER EN SEX DELAR FÖR DEN FAMILJEN JAG SKRIVER OM ÄR RADERAD SÅ HON ÄR INTE GRAVID OM JAG BÖRJAR SPELA IGEN (SORRY)

//moa


Av Moa - 8 augusti 2011 09:06

Ska göra en liten makeover i bloggen.

Lista på vad jag ska göra:

1:ändra utseendet på den.

2:Ändra skrivstil.

3:Lägga till en snygg header.

4:Ny profil bild och text.

Kanske lite annat oxå men ny ska jag ställa om det till standard utseende så man kan styla ifrån grunden!!!

//moa

Vinnaren i min senaste

 

Kommentaren är viktig!!!!!

  Din kommentar är jätte viktig för att bloggen ska funka. 

Så va snäll och lämna en kommentar hos mig.  

Min bloggs årsdag.

BlogLovin

 

Min Excange sida

Här är min Excange sida.

Skicka en vänförfrågning om du vill.

HÄR

Innan du frågar.

1:Sök i sökrutan.

2:Gör ingen reklam för din blogg eller en tävling(länkbyte är ok)

3:Ställ bara frågor i frågerutan.

4:Endast  samma fråga en gång!

5:FRÅGA PÅ JAG ÄLSKAR FRÅGOR!!!!

//moa

Fråga mig

13 besvarade frågor

Presentation


Tjena Kolla Min Blogg.
Kommentera,Fråga,Eller skriv gästboken eller nått!!!!

Omröstning

Gillar du bloggens nya stil?
 Ja
 Nej
 Lite

Besök Bloggar!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Puss på dig för du besökte min blogg

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBoken

Ladda gärna ner ifrån min studeo.

        Ladda gärna ner!!!!  


Ovido - Quiz & Flashcards