simstokigamoa

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Moa - 12 augusti 2011 15:49

Hej Bloggen vad tycker ni om min nya header ifrån http://pizap.com

Har gjort den själv man kan ta ett foto man har tagit i the sims 3.

Guiden hur man gör:

1:Gå in på pizap.com.

2:Längst upp till höger sitter en knapp som det står start new(den är grön)

3:Tryck på upload photo och leta upp bildena ifrån sims eller nått annat om man vill.

4:Sen kan man pynta bakgrunden med exakt vad man vill och sen när man är klar trycker man på Save och sen download på sin dator och då är den bilden utbytt så den ser ut som man gjorde den. sen är de bara att leta upp den och använd den sen som en header.  Här är den som jag gjorde massor av ord och färger och min sim gubbe i mitten.

Det är kul oxå hihihi

//moa


Av Moa - 12 augusti 2011 09:55

  VardagsKläder   Festkläder.   SovKläder.   Idrottskläder.  Badkläder.

Vill ni att jag ska lägga upp nått på the sims hemsidan så går det bra.

// moa

Vinnaren i min senaste

 

Kommentaren är viktig!!!!!

  Din kommentar är jätte viktig för att bloggen ska funka. 

Så va snäll och lämna en kommentar hos mig.  

Min bloggs årsdag.

BlogLovin

 

Min Excange sida

Här är min Excange sida.

Skicka en vänförfrågning om du vill.

HÄR

Innan du frågar.

1:Sök i sökrutan.

2:Gör ingen reklam för din blogg eller en tävling(länkbyte är ok)

3:Ställ bara frågor i frågerutan.

4:Endast  samma fråga en gång!

5:FRÅGA PÅ JAG ÄLSKAR FRÅGOR!!!!

//moa

Fråga mig

13 besvarade frågor

Presentation


Tjena Kolla Min Blogg.
Kommentera,Fråga,Eller skriv gästboken eller nått!!!!

Omröstning

Gillar du bloggens nya stil?
 Ja
 Nej
 Lite

Besök Bloggar!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Puss på dig för du besökte min blogg

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBoken

Ladda gärna ner ifrån min studeo.

        Ladda gärna ner!!!!  


Ovido - Quiz & Flashcards