simstokigamoa

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Moa - 15 augusti 2011 16:19

  Mamma Cristina Jonsson.   Madde.(Hon är emo)   Och sockersöta Hailey.

Historien kommer på fredag.....

//moa

Av Moa - 15 augusti 2011 12:05

Har ett problem jag vet inte vilken header jag ska ta!!!

Rösta i en kommentar till detta inlägget....         Snälla Hjälp mig!!!!

Av Moa - 15 augusti 2011 11:36

BloggTrafik Gör så du får mer besökare!!!!!

Igår fick jag 31 besökare och ska visa hur man gör.

Lixom som en guid och det kommer vara bilder med....

Gå in på http://bloggtrafik.se

Tryck på regestrera(stavning)

Fyll i allt!!!!!

Ni får använda mig som sponsor(SimsTokigaMoa)Måste vara stora bokstäver!!!!

      Tryck på surfa och samla påäng.

Du kommer till nån blogg och längst upp till höger står hur många påäng du har oh har fått.

Man får 2 påäng per hemsida.Och längst upp till vänster står det nästa och då kommer du till nästa blogg!!!!

Det är helt GRATIS!!!!!!!!

hoppas det hjälpte!!!!

//moa 

Vinnaren i min senaste

 

Kommentaren är viktig!!!!!

  Din kommentar är jätte viktig för att bloggen ska funka. 

Så va snäll och lämna en kommentar hos mig.  

Min bloggs årsdag.

BlogLovin

 

Min Excange sida

Här är min Excange sida.

Skicka en vänförfrågning om du vill.

HÄR

Innan du frågar.

1:Sök i sökrutan.

2:Gör ingen reklam för din blogg eller en tävling(länkbyte är ok)

3:Ställ bara frågor i frågerutan.

4:Endast  samma fråga en gång!

5:FRÅGA PÅ JAG ÄLSKAR FRÅGOR!!!!

//moa

Fråga mig

13 besvarade frågor

Presentation


Tjena Kolla Min Blogg.
Kommentera,Fråga,Eller skriv gästboken eller nått!!!!

Omröstning

Gillar du bloggens nya stil?
 Ja
 Nej
 Lite

Besök Bloggar!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Puss på dig för du besökte min blogg

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBoken

Ladda gärna ner ifrån min studeo.

        Ladda gärna ner!!!!  


Ovido - Quiz & Flashcards