simstokigamoa

Alla inlägg under september 2011

Av Moa - 27 september 2011 17:03

Har inte bloggat för vi var i Femsjö med klassen och sov över.

Somnade inte fören kl 3 och Hampus och Charlie (ett par kompisar) väckte oss med ficklampor kl 6 så jag har bara sovit 3 timmar.

Okey.

Är det nån som kollar på idol?

Det gör jag och jag hejar på ANDRÈ ZUNIGA!!!!

Bild: Han är så himla snygg!!!

blir inget sims idag för jag är dödstrött.

En video på honom://moa

Av Moa - 25 september 2011 14:06

Här är lite bilder som jag tog under  min lilla bloggpause.  Är inte hon lite gammal för att bli mamma?   Söt bild eller hur.

Av Moa - 24 september 2011 18:15

Hellu

Här är några bilder:   Undra varför hon är så glad?   När man är gravid så ser man ut så här i dag tre om ni undrar.  Mamma och dotter så lika varandra eller hur!   Så gulligt.

Av Moa - 19 september 2011 07:24

Hej jag behöver en bloggpause men sen kommer jag tillbaka med en helt nu historia.

Kan ni skriva i en kommentar vad ni vill den ska handla om.

Jag har

The sims 3(såklart)

The sims 3 Drömjobb

The sims 3 Kvällsnöje

The sims 3 Leva Livet

Så om ni kommer på nått skriv det i en kommentar.

//moa  

Av Moa - 18 september 2011 09:27

Idag ska jag och wilma(min kompis)Och vi ska spela the sims 3 och ladda ner super duper mycket simmar och hus som jag och alla andra gjort.

Mitt favvo hus som jag har gjort är nog Montazami House

BILD:   Detta har jag gjort!!!!

Av Moa - 17 september 2011 11:19

Bilder:  Fel pakering kanske.   MODEKROCK!!!  Jackan blevv fin.   Gillar studsmattorna.   Hon har redan super många tatueringar varför en till?   Hon är på väg till stylist jobbet på motorcyklen.  Tyckte denna bilden bara var fin.

//moa

Av Moa - 16 september 2011 14:55

FICK DRÖMJOBB IDAG OCH BESTÄLLDE DET IGÅR SNABB LEVERANS!!!!

I LOVE CDON.COM

kommer bilder sen:)

//moa

Av Moa - 15 september 2011 18:25

Hej måste ta en kort bloggpaus.

Kommer tillbaka på tisdag eller när jag har fått DRÖMJOBB!!!!

  //moa


Vinnaren i min senaste

 

Kommentaren är viktig!!!!!

  Din kommentar är jätte viktig för att bloggen ska funka. 

Så va snäll och lämna en kommentar hos mig.  

Min bloggs årsdag.

BlogLovin

 

Min Excange sida

Här är min Excange sida.

Skicka en vänförfrågning om du vill.

HÄR

Innan du frågar.

1:Sök i sökrutan.

2:Gör ingen reklam för din blogg eller en tävling(länkbyte är ok)

3:Ställ bara frågor i frågerutan.

4:Endast  samma fråga en gång!

5:FRÅGA PÅ JAG ÄLSKAR FRÅGOR!!!!

//moa

Fråga mig

13 besvarade frågor

Presentation


Tjena Kolla Min Blogg.
Kommentera,Fråga,Eller skriv gästboken eller nått!!!!

Omröstning

Gillar du bloggens nya stil?
 Ja
 Nej
 Lite

Besök Bloggar!!!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Puss på dig för du besökte min blogg

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBoken

Ladda gärna ner ifrån min studeo.

        Ladda gärna ner!!!!  


Ovido - Quiz & Flashcards