simstokigamoa

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Moa - 2 augusti 2011 19:45

Hej Jag Vill Gärna Ha En Tävling Där Några Anmäler sig Så SNÄLLA GÖR DE!!!!!

Jag tänker ha snyggaste hus tävlingen.

Gör Så Snyggt Hus Som Möjligt.

Såklart Får Man Ha The Sims 3 Extrs paket oxå.

Man ska ta kort på hur huset ser ut där inne och ute.

Visa alla rum.

Hoppas så många som möjligt anmäler sig.

//moa

Av Moa - 2 augusti 2011 15:53

Här är saker man kan ladda ner till sitt spel som jag har gjort.        

Ladda gärna ner dom!!!!

Av Moa - 2 augusti 2011 12:10

Dåligt tålamod har jag verkligen så jag startar första delen nu!!!! -Så älskling vad tycker du om vårt nya hus?

-Jätte vakert men jag saknar verkligen Lunden Valley.

-Vi kan flytta tillbaka om du vill.

-Nej då det blir bra jag kommer att lära mig att leva i en annan miljö.    -Hallå vem är det?

-Din lilla syster vem annars.

-Hej Hanna det va länge sen.

-Skulle jag få komma över lite eller så jag få se dig för jag har inte sett dig på 4 år.

-Visst kom över du.

-Tack hejdå.

-Men lilla du hur många gånger ska jag säga till dig att inte lämna dina stinkande tidningar har!!!

-Sorry men det är mitt jobb. Jag jobbar som tidningsutdelare.

-Jaja se till att du inte gör det igen bara.

-Visst.  -Hanna jag visste inte att du redan hade kommit vem släppte in dig?

-Din pojkvän han är ju så snäll.

-Hehe tack men hur är de att bo med mamma när man är 21 år hehe.

-Jätte tråkgt alltså man får bara kakor hela tiden.

-Jag trodde du gillade mammas kakor.

-Det gör jag men inte om man får dom varje dag.    -Aja men jag 3 frågor till dig.

1:Hur mår du? 2:Hatar du fortfarannde barn? och 3:Går din blogg bra?

-Jag mår bra och nja jag gillar inte barn men dom är väl ok och jag hade 110 besökare igår.

-110 besökare de är inte dumt alltså.

Men nu tror jag att du måste gå men jag ringer dig senare.

-Visst.    Hallå bloggen vi har precis landat i vårt nya hem och min syrra Hanna va här en stund. Kanske ska ringa henne lite senare. Jag och Fredrik har varit ihop i 4 år och de kanske är dags att gifta sig vem vet. Hoppas han friar till mig. Och tack för igår 110 besökare är inte dåligt alltså.

//Johanna.

-Hej älskling blir det mat snart eller för jag är jätte hungrig.

-Det blir sallad men vill du ha vinduv vinäger på eller.

-Du känner mig så bra.  -Va de gott?

-Jag skulle ta 2 talrikar till men jag orkar inte.

-Jag tolkar de som ett ja.    -Hej Johanna.

-Hej Hanna redo för ny hår färg eller.

- Ja klart jag är.

  -Hanna ta fram den bruna och den blonda hårfärgen.

-Visst.

  -Va tycks om resultatet.

- Jag har alltid drömt om att bli brunett.

-Och nu är jag blondin.

Undra om mamma ska tycka det är ok.


Mamma bestämmer inte över dig du är ju 21 år.

Hej älskling va snygg du är med den nya hårfärgen.

- Samma som dig hehe.   En sak har jag alltid viljat fråga.

Vill du gifta dig med mig?

Ja det vill jag!!!!!!!!!!!!!!!!

                            Fortsättning kommer på Fredag.

Vinnaren i min senaste

 

Kommentaren är viktig!!!!!

  Din kommentar är jätte viktig för att bloggen ska funka. 

Så va snäll och lämna en kommentar hos mig.  

Min bloggs årsdag.

BlogLovin

 

Min Excange sida

Här är min Excange sida.

Skicka en vänförfrågning om du vill.

HÄR

Innan du frågar.

1:Sök i sökrutan.

2:Gör ingen reklam för din blogg eller en tävling(länkbyte är ok)

3:Ställ bara frågor i frågerutan.

4:Endast  samma fråga en gång!

5:FRÅGA PÅ JAG ÄLSKAR FRÅGOR!!!!

//moa

Fråga mig

13 besvarade frågor

Presentation


Tjena Kolla Min Blogg.
Kommentera,Fråga,Eller skriv gästboken eller nått!!!!

Omröstning

Gillar du bloggens nya stil?
 Ja
 Nej
 Lite

Besök Bloggar!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Puss på dig för du besökte min blogg

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBoken

Ladda gärna ner ifrån min studeo.

        Ladda gärna ner!!!!  


Ovido - Quiz & Flashcards